Siete vidas (Lectura Fácil)

Guerrero, Ana

8,50€ 8,07€
Avui -5% en Llibres
8,50€ 8,07€
Avui -5% en Llibres
Lliurament a domicili

Rep-ho el dimecres 30 abril

Recull-ho a la botiga en 2 hores

Aquest producte no està disponible. Si us plau, selecciona una altra opció.
Payment methods icons
Payment methods icons

Compra segura

Entrega en 1-2 dies laborables

Devolució gratuïta

Enviament gratuït en llibres i a partir de 39 € en la resta d'articles

Registra't i gaudeix del preu de soci

Descripció

Este libro está adaptado al sistema de Lectura Fácil: un modo de hacer la lectura accesible a diferentes tipos de necesidades específicas de aprendizaje.Mi nombre es Petit Suise y tengo 6 hermanos muy traviesos,cada uno de un color diferente. Y aunque todos nacimos en una preciosa granja,cada uno ha tenido una vida muy distinta.

Fitxa tècnica - Siete vidas (Lectura Fácil)

Tipus de producte: Llibre
Pàgines/Fulls: 56
Edat recomanada: A partir de 3 mesos
Any d'edició: 2021
Col·lecció: Barco de vapor serie blanca
Idioma: Castellà
Tipus de tapa: Tova
EAN: 9788413189116
Referència Abacus: 1359909.43
Editorial: SM

Productes relacionats Guerrero, Ana

Siete vidas (Lectura Fácil)

Siete vidas (Lectura Fácil)

Guerrero, Ana

8,50€ 8,07€
5% descompte
Empaquetado de regalo

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Donec a nulla in felis convallis finibus in ut diam. Aliquam accumsan vitae purus vitae cursus. Integer sollicitudin leo id fermentum efficitur. Interdum et malesuada fames ac ante ipsum primis in faucibus. Nullam hendrerit et purus facilisis dignissim. Pellentesque eu dui ut eros consectetur elementum a ultricies lorem. Vestibulum posuere mollis mi, sit amet rhoncus nunc rutrum feugiat. Duis vitae metus quis tortor laoreet lobortis ac eu elit. Suspendisse in ligula leo. Aliquam ultricies metus est, a pretium ex vestibulum vitae.

gift image

El empaquetado para regalo online incluye:
✔ Una caja individual para tu joya.
✔ Una bolsa Pandora de regalo 100% reciclable.
✔ Un mensaje de regalo personalizado impreso.

*Si no escoges el empaquetado para regalo, se te enviarán varios artículos agrupados en una misma caja, sin bolsa.

Comprovar disponibilitat de Click&Collect

Indica la teva localitat per trobar la teva botiga més propera