Nadar o morir (Lectura Fácil)

Padilla de Juan, Arturo

Descripció

Este libro está adaptado al sistema de Lectura Fácil: un modo de hacer la lectura accesible a diferentes tipos de necesidades específicas de aprendizaje.

Parece que Bruno nada en una piscina de fuego. A cada brazada, le gana segundos al reloj, mejorando su marca. No está entrenando para ninguna competición. Solo quiere alejarse de sí mismo, de quienes le hacen la vida imposible, del pasado y de aquello que ocurrió por su culpa.
12,50€ 11,87€
Avui -5% en Llibres
12,50€ 11,87€
Avui -5% en Llibres
Lliurament a domicili

Compra ara i rep-ho demà dimarts 3 juny

Aquest producte no està disponible. Si us plau, selecciona una altra opció.
Payment methods icons
Payment methods icons

Compra segura

Entrega en 1-2 dies laborables

Enviament gratuït a partir de 19 € en llibres i a partir de 39 € en la resta d'articles

Registra't i gaudeix de descomptes en cada compra

Fitxa tècnica - Nadar o morir (Lectura Fácil)

Tipus de producte: Llibre
Pàgines/Fulls: 144
Edat recomanada: A partir de 9 anys
Any d'edició: 2024
Col·lecció: Gran angular
Idioma: Castellà
Tipus de tapa: Tova
EAN: 9788411827164
Referència Abacus: 1511564.34
Editorial: SM

Productes relacionats Padilla de Juan, Arturo

Nadar o morir (Lectura Fácil)

Nadar o morir (Lectura Fácil)

Padilla de Juan, Arturo

12,50€ 11,87€
5% descompte
Empaquetado de regalo

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Donec a nulla in felis convallis finibus in ut diam. Aliquam accumsan vitae purus vitae cursus. Integer sollicitudin leo id fermentum efficitur. Interdum et malesuada fames ac ante ipsum primis in faucibus. Nullam hendrerit et purus facilisis dignissim. Pellentesque eu dui ut eros consectetur elementum a ultricies lorem. Vestibulum posuere mollis mi, sit amet rhoncus nunc rutrum feugiat. Duis vitae metus quis tortor laoreet lobortis ac eu elit. Suspendisse in ligula leo. Aliquam ultricies metus est, a pretium ex vestibulum vitae.

gift image

El empaquetado para regalo online incluye:
✔ Una caja individual para tu joya.
✔ Una bolsa Pandora de regalo 100% reciclable.
✔ Un mensaje de regalo personalizado impreso.

*Si no escoges el empaquetado para regalo, se te enviarán varios artículos agrupados en una misma caja, sin bolsa.

Comprovar disponibilitat de Click&Collect

Indica la teva localitat per trobar la teva botiga més propera