Luces en el canal (Lectura fácil)

Fernández Sifres, David

9,20€ 8,74€
Avui -5% en Llibres
9,20€ 8,74€
Avui -5% en Llibres
Lliurament a domicili

Rep-ho el dijous 24 abril

Recull-ho a la botiga en 2 hores

Aquest producte no està disponible. Si us plau, selecciona una altra opció.
Payment methods icons
Payment methods icons

Compra segura

Entrega en 1-2 dies laborables

Devolució gratuïta

Enviament gratuït en llibres i a partir de 39 € en la resta d'articles

Registra't i gaudeix del preu de soci

Descripció

Este libro está adaptado al sistema de Lectura Fácil: un modo de hacer la lectura accesible a diferentes tipos de necesidades específicas de aprendizaje.Al hombre de la barcanadie le ha preguntadosu nombre.Tampoco le han preguntadoqué son esas extrañas lucesque salen de su barca.O quién es ese monstruode enorme cara rectangularque aparece algunas noches.Frits va a investigarloy descubrirá un secretomuy bien guardado.

Fitxa tècnica - Luces en el canal (Lectura fácil)

Tipus de producte: Llibre
Pàgines/Fulls: 112
Edat recomanada: A partir de 8 anys
Any d'edició: 2022
Col·lecció: Barco vapor rojo
Idioma: Castellà
Tipus de tapa: Tova
EAN: 9788413929477
Referència Abacus: 1412415.63
Editorial: SM

Productes relacionats Fernández Sifres, David

Luces en el canal (Lectura fácil)

Luces en el canal (Lectura fácil)

Fernández Sifres, David

9,20€ 8,74€
5% descompte
Empaquetado de regalo

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Donec a nulla in felis convallis finibus in ut diam. Aliquam accumsan vitae purus vitae cursus. Integer sollicitudin leo id fermentum efficitur. Interdum et malesuada fames ac ante ipsum primis in faucibus. Nullam hendrerit et purus facilisis dignissim. Pellentesque eu dui ut eros consectetur elementum a ultricies lorem. Vestibulum posuere mollis mi, sit amet rhoncus nunc rutrum feugiat. Duis vitae metus quis tortor laoreet lobortis ac eu elit. Suspendisse in ligula leo. Aliquam ultricies metus est, a pretium ex vestibulum vitae.

gift image

El empaquetado para regalo online incluye:
✔ Una caja individual para tu joya.
✔ Una bolsa Pandora de regalo 100% reciclable.
✔ Un mensaje de regalo personalizado impreso.

*Si no escoges el empaquetado para regalo, se te enviarán varios artículos agrupados en una misma caja, sin bolsa.

Comprovar disponibilitat de Click&Collect

Indica la teva localitat per trobar la teva botiga més propera