Lectura Facil 1-4

Només en queda(n) 2 en estoc
5,75€ 5,46€
Avui -5% en Llibres
5,75€ 5,46€
Avui -5% en Llibres
Només en queda(n) 2 en estoc
Lliurament a domicili

Compra ara i rep-ho demà dijous 17 abril

Recull-ho a la botiga en 2 hores

Aquest producte no està disponible. Si us plau, selecciona una altra opció.
Payment methods icons
Payment methods icons

Compra segura

Entrega en 1-2 dies laborables

Devolució gratuïta

Enviament gratuït en llibres i a partir de 39 € en la resta d'articles

Registra't i gaudeix del preu de soci

Descripció

Esta colecci≤n estimula y refuerza la lectura comprensiva de los mßs peque±os. Para ello hemos seleccionado textos sencillos, enriquecidos con dibujos expresivos, que cuentan historias donde los ni±os y las ni±asse sienten identificados. Para aumentar el valor didßctico de los cuentos, hemos a±adido al final, una serie de actividades de comprensi≤n de la lectura, riqueza de vocabulario y expresi≤n oral.

Fitxa tècnica - Lectura Facil 1-4

Tipus de producte: Llibre
Idioma: Castellà
EAN: 9788478698790
Referència Abacus: 1063781.00
Editorial: Cepe

Productes relacionats

Lectura Facil 1-4

Lectura Facil 1-4

5,75€ 5,46€
5% descompte
Empaquetado de regalo

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Donec a nulla in felis convallis finibus in ut diam. Aliquam accumsan vitae purus vitae cursus. Integer sollicitudin leo id fermentum efficitur. Interdum et malesuada fames ac ante ipsum primis in faucibus. Nullam hendrerit et purus facilisis dignissim. Pellentesque eu dui ut eros consectetur elementum a ultricies lorem. Vestibulum posuere mollis mi, sit amet rhoncus nunc rutrum feugiat. Duis vitae metus quis tortor laoreet lobortis ac eu elit. Suspendisse in ligula leo. Aliquam ultricies metus est, a pretium ex vestibulum vitae.

gift image

El empaquetado para regalo online incluye:
✔ Una caja individual para tu joya.
✔ Una bolsa Pandora de regalo 100% reciclable.
✔ Un mensaje de regalo personalizado impreso.

*Si no escoges el empaquetado para regalo, se te enviarán varios artículos agrupados en una misma caja, sin bolsa.

Comprovar disponibilitat de Click&Collect

Indica la teva localitat per trobar la teva botiga més propera