El fantasma de la casa de al lado (Lectura Fácil)

8,50€ 8,07€
Avui -5% en Llibres
Lliurament a domicili

Rep-ho el dimecres 23 abril

Recull-ho a la botiga en 2 hores

Aquest producte no està disponible. Si us plau, selecciona una altra opció.
Payment methods icons
Payment methods icons

Compra segura

Entrega en 1-2 dies laborables

Devolució gratuïta

Enviament gratuït en llibres i a partir de 39 € en la resta d'articles

Registra't i gaudeix del preu de soci

Descripció

Este libro está adaptado al sistema de Lectura Fácil: un modo de hacer la lectura accesible a diferentes tipos de necesidades específicas de aprendizaje. En la casa de al lado vive un fantasma. ¡Os digo la verdad! Por las noches lo veo moverse. Lucas me ha retado a comprobarlo... ¿Y ahora qué hago? ¡Tengo que demostrarle que soy valiente!

Fitxa tècnica - El fantasma de la casa de al lado (Lectura Fácil)

Tipus de producte: Llibre de text
Edat recomanada: A partir de 6 anys
Any d'edició: 2018
Col·lecció: Barco de vapor serie blanca
Idioma: Castellà
Tipus de tapa: Tova
EAN: 9788491072720
Referència Abacus: 1242606.45
Editorial: SM

Productes relacionats

El fantasma de la casa de al lado (Lectura Fácil)

El fantasma de la casa de al lado (Lectura Fácil)

8,50€ 8,07€
5% descompte
Empaquetado de regalo

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Donec a nulla in felis convallis finibus in ut diam. Aliquam accumsan vitae purus vitae cursus. Integer sollicitudin leo id fermentum efficitur. Interdum et malesuada fames ac ante ipsum primis in faucibus. Nullam hendrerit et purus facilisis dignissim. Pellentesque eu dui ut eros consectetur elementum a ultricies lorem. Vestibulum posuere mollis mi, sit amet rhoncus nunc rutrum feugiat. Duis vitae metus quis tortor laoreet lobortis ac eu elit. Suspendisse in ligula leo. Aliquam ultricies metus est, a pretium ex vestibulum vitae.

gift image

El empaquetado para regalo online incluye:
✔ Una caja individual para tu joya.
✔ Una bolsa Pandora de regalo 100% reciclable.
✔ Un mensaje de regalo personalizado impreso.

*Si no escoges el empaquetado para regalo, se te enviarán varios artículos agrupados en una misma caja, sin bolsa.

Comprovar disponibilitat de Click&Collect

Indica la teva localitat per trobar la teva botiga més propera