Cómo consolar a una ardilla (Lectura Fácil)

8,50€ 8,07€
Avui -5% en Llibres
Lliurament a domicili

Compra ara i rep-ho demà dijous 5 juny

Aquest producte no està disponible. Si us plau, selecciona una altra opció.
Payment methods icons
Payment methods icons

Compra segura

Entrega en 1-2 dies laborables

Enviament gratuït a partir de 19 € en llibres i a partir de 39 € en la resta d'articles

Registra't i gaudeix de descomptes en cada compra

Descripció

Este libro está adaptado al sistema de Lectura Fácil: un modo de hacer la lectura accesible a diferentes tipos de necesidades específicas de aprendizaje.  Rasi se ha escondido en la mochila de Nora. Quería estar en la clase de la pandilla de la ardilla. Ha descubierto que ¡puede ser la última ardilla del planeta! ¿Estará en peligro de ex-tin-ción? La pandilla encontrará la respuesta.

Fitxa tècnica - Cómo consolar a una ardilla (Lectura Fácil)

Tipus de producte: Llibre de text
Edat recomanada: A partir de 6 anys
Any d'edició: 2018
Col·lecció: Barco de vapor serie blanca
Idioma: Castellà
Tipus de tapa: Tova
EAN: 9788491072737
Referència Abacus: 1242620.11
Editorial: SM

Productes relacionats

Cómo consolar a una ardilla (Lectura Fácil)

Cómo consolar a una ardilla (Lectura Fácil)

8,50€ 8,07€
5% descompte
Empaquetado de regalo

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Donec a nulla in felis convallis finibus in ut diam. Aliquam accumsan vitae purus vitae cursus. Integer sollicitudin leo id fermentum efficitur. Interdum et malesuada fames ac ante ipsum primis in faucibus. Nullam hendrerit et purus facilisis dignissim. Pellentesque eu dui ut eros consectetur elementum a ultricies lorem. Vestibulum posuere mollis mi, sit amet rhoncus nunc rutrum feugiat. Duis vitae metus quis tortor laoreet lobortis ac eu elit. Suspendisse in ligula leo. Aliquam ultricies metus est, a pretium ex vestibulum vitae.

gift image

El empaquetado para regalo online incluye:
✔ Una caja individual para tu joya.
✔ Una bolsa Pandora de regalo 100% reciclable.
✔ Un mensaje de regalo personalizado impreso.

*Si no escoges el empaquetado para regalo, se te enviarán varios artículos agrupados en una misma caja, sin bolsa.

Comprovar disponibilitat de Click&Collect

Indica la teva localitat per trobar la teva botiga més propera